بلندترین برج جهان با 1000 متر ارتفاع در جده ساخته می شود !

از آنجا که در حال حاضر برج سازی آنهم از نوع بلندترین، افکار شیوخ و زمامداران عرب منطقه را به خود مشغول کرده، شاید دور از انتظار نباشد که عربستان سعودی هم بخواهد رکورد برج های دبی را بشکند و آسمان خراشی به مراتب مرتفع تر از دیگر برج های دنیا را بسازد. آسمان خراشی با ارتفاع یک کیلومتر که نام برج پادشاهی را بر آن نهاده اند.

دوستان طراحی این آسمان خراش بی نظیر را شرکت AS+GG در شیکاگو عهده دار است که این شرکت اعلام کرده برج پادشاهی که قرار است در شهر بندری جده در كرانه دریای سرخ واقع در عربستان سعودی ساخته شود و از بلندترین برج های جهان خواهد بود را در دست طراحی دارد. این برج با بیش از 1000 متر ارتفاع طراحی شده و مساحت ساخت و ساز آن در سطحی برابر با 530 هزار متر مربع را در برخواهد گرفت.

این برج چیزی حدود 172 متر بلندتر از برج خلیفه در دبی که در حال حاضر با ارتفاع 828 متر عنوان بلندترین ساختمان جهان را دارد خواهد بود و انتظار می رود هزینه ساخت این برج به بیش از 2 میلیارد دلار برسد. برج پادشاهی که قرار است ظرف پنج سال آینده ساخته شود آسمانخراشی است كه میزبان یك هتل چهار فصل لوکس، آپارتمانهای مدرن، فضای اداری، چشم انداز پانورامیك و بالاترین رصدخانه جهان خواهد بود.


در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب كنید

 

 


نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت2:37---18 شهريور 1390
سلام خسته نباشید دیدم چون تازه شروع کردی برای افزایش بازدید کمکت کنم فکر نکن برای من سود نداره منم همین طوری به اینجا رسیدم برای دیدن آمار وبلاگم و راهنمایی بیشتر بیا اگر هم خواستی لینک بده یادت نره این یه معامله دو سر سوده هم من هم تو

http://shopx.LOXBLOG.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: